شرکت یاهو قصد دارد با ارایهی خدمات جدید خود به صورت وب سایت اجتماعی با نام Mash برای کاربران این امکان را ایجاد کند که بتوانند خبرهای جالب و نکات مورد علاقهی خود را هر روز با دوستان و خانواده، به صورت آنلاین در میان بگذارند.
سخنگوی شرکت یاهو روز گذشته گفته است که تعدادی از کاربران یاهو به صورت آزمایشی برای استفاده از این خدمات فراخوانده شدهاند. به گفتهی وی این خدمات جدید بوده و با یاهو 360 متفاوت است.
Mash قرار است با وب سایتهای MySpace, Facebook, Bebo و Orkut شرکت گوگل، که هر کدام دهها میلیون کاربر در سراسر جهان دارند، رقابت کند.
شرکت یاهو تاکید کرده است که آنان مشغول بررسی نسخهی آزمایشی این وب سایت هستند. یکی از خدمات جدید این وب سایت امکان ویرایش پروفایلهای دوستان و افزودن نکاتی به آنها است.
مقامات شرکت یاهو گفتهاند که ارایهی خدمات جدید در وب سایت اجتماعی برای آنان بسیار مهم است و آنان محصولات و خدمات گوناگونی را آزمایش خواهند کرد و بازخورد خدمات جدید خود را مورد بررسی قرار خواهند داد.
در نهایت Mash میتواند به بسیاری از خدمات کنونی و برنامههای یاهو متصل شود و به عنوان پروفایل شخصی در اینترنت یا در میان گروهی از دوستان عمل کند. انتخاب استفاده از امکانات گوناگون در این وب سایت برعهدهی کاربران است.
شرکت یاهو در حال حاضر بیش از 500 میلیون کاربر در ماه دارد که از خدمات گوناگون این شرکت استفاده میکنند و بخش عظیمی از این گروه، کاربران نامهی الکترونیکی شرکت گوگل هستند.
مترجم: پارس آنلاین منبع: Reuters
|